پاورپوینت اقیانوس قرمز و آبی


دانلود پاورپوینت با موضوع اقیانوس قرمز و آبی، در قالب ppt و در ۴۰ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   خلاصه ایی از تعاریف اقیانوس آبی و قرمز تجدید ساختار مرزهای بازارتمرکز بر تصویری بزرگدستیابی به تقاضایی فرا سوی وضع موجودپایه ریزی صحیح مراحل استراتژیکغلبه بر موانع کلیدی سازمانتعبیه فرآیند اجرای استراتژی در فرآیند تدوین استراتژی منابع و مآخذ     بخشی از متن پاورپوینت: اقیانوس قرمز و آبی چیست؟ در بیست و پنج سال گذشته تمرکز اصلی تفکرات سیستمی بروی استراتژِی های رقابتی بوده است. بازار یک فضای محدود در نظر گرفته می شود و شرکتها با استراتژی های رقابت محور سعی در جذب سهم بیشتری از این بازار دارند و در نهایت منفعت یک شرکت و بدست آوردن سهم بیشتر بازار مصادف است با ضرر و از دست دادن بازار برای دیگری.به نظر چان کیم   «آفرینش یک بازار جدید (یا یک فضای جدید در بازار فعلی) که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن، این همان اقیانوس آبی است».فرض کنید بازار جهانی از دو دسته اقیانوس تشکیل شده است: اقیانوس آبی و قرمز. اقیانوس قرمز معرف کلیه صنایعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *